Kein Trick ist zu schäbig

    • Kein Trick ist zu schäbig

      ...um die Kinder und Jugendlichen (es geht praktisch nur noch um die 10 bis 19-Jährigen) auf den Verstümmelungstisch zu bekommen.

      Es werden alle Register der Psychologie gezogen:

      The VMMC Demand Creation Toolkit grew from the understanding that conventional messaging was insufficient to reach VMMC targets. Demand creation has been of inconsistent quality and focused primarily on HIV prevention. The toolkit expands messaging opportunities through broader, strategic channels, and content based on audience segmentation, analysis, and engagement. The toolkit consolidates diverse demand creation attempts and offers fresh message frames for local refinement, testing, and implementation. These frames are based on explicit audience analysis, employing empathy, and determination of audience values and perceived needs, identification of barriers to VMMC compliance, alignment with cultural and traditional beliefs and practices, and respect for all stakeholders autonomy, believes, and safety.


      ...along with perceived hygienic advantages, women’s attitudes and preferences...


      Lass dich verstümmeln, und du brauchst dich nie mehr zu waschen! (Pino) Und die Frauen, die stehen da voll drauf, da hast du sofort den Schlag, alle stehen Schlange, um es mit dir zu treiben! (Pino)
      Gulu wives reject circumcised men


      Advancing VMMC uptake by focusing exclusively on its contribution to HIV prevention has been shown to be inadequate in attracting sufficient numbers of VMMC candidates...


      Das HIV-Märchen zieht nicht so richtig, jetzt wird draufgesattelt, welche Räuberpistolen haben wir noch?

      DA würde ich gerne mal Mäuschen spielen, aber das ist mir dann doch zu weit weg. Hat jemand zufällig einen Kumpel in Atlanta? 8)

      nphic.confex.com/cdc/nphic14/webprogram/Paper35222.html
      There is no skin like foreskin